Consultanță în management antreprenorial
Management antreprenorial general
Ne aflam intr-o etapa in care piata financiara devine tot mai greu previzibila din cauza fortelor exercitate asupra acesteia de catre inconstanțele economice internationale dar si de catre cele care descind de la nivel national. In aceste circumstante, compania Intelglobalis ajuta antreprenorii preocupati de rentabilitatea, rezilienta si autonomia firmelor dumnealor sa isi asigure succesul pe care si-l propun, oferind servicii de consultanta in management general, management financiar, managementul resurselor umane si al proceselor legate de marketing. Atentia sporita acordata acestor elemente esentiale integrate si interdependente reprezinta plasa de siguranta a antreprenorilor.
Management financiar
Consultanta in managementul financiar este importanta indiferent de momentul in care se afla firma, intrucat analiza si diagnosticul financiar reprezinta nu numai intrumentele de corectie sau de solutionare a situatiilor de criza, ci pot preveni un impas financiar. Antreprenorul responsabil nu trateaza paliativ situatiile de criza, ci construieste o firma sanatoasa, generatoare de valoare pe termen lung. Totusi, daca firma comporta o situatie de gestiune financiara precara, se va interveni in urma diagnosticului, prin stabilirea de decizii financiare profesionale si prin implementarea ferma a acestora, oferindu-se garantia unei evaluari cu rezultate pozitive in cel mai scurt timp posibil.
Totodata, vom contribui la realizarea strategiei de business sau la armonizarea activitatii firmei in vederea realizarii obiectivelor unei strategii deja existente. Vom contribui la imbunatatirea proceselor financiare prin depanajaul blocajelor interne, vom pune la dispozitia clientilor cadrul legislativ actualizat, dar si al elementelor legate de competitia existenta pe piata si al oportunitatilor de investitie, asigurand transparenta, impartialitate si confidentialitate neconditionata. O sesiune de consultanta in management financiar poate fi reperul de care aveti nevoie pentru reincadrarea activitatii dumneavoastra, astfel incat aceasta sa isi indeplineasca functia financiara.
Resurse umane
Un management bun al resurselor umane reprezinta o componenta transversala in intreaga activitate a companiilor. Gestiunea exemplara poate transforma personalul unei companii in vectori de profit, utilizandu-l ca reale resurse. Furnizam acest serviciu, utilizand pe de-o parte informatie teoretica solida dar si aptitudini personale rafinate si antrenate pentru identificarea potentialului angajatului.
Pentru ca activitatea sa se desfasoare in mod armonic, trebuie luate in calcul urmatoarele: stilul de conducere, structura organizatorica, filosofia organizatiei, gradul de descentralizare in luarea deciziilor (respectiv nivelul de independenta in decizie al angajatului), transparenta deciziilor, modul de aplanare al conflictelor, modalitatea de reducere a stresului, precum si modalitatea de a rezolva potentiale probleme de comunicare. Managementul resurselor umane presupune constientizarea competentelor de care firma are nevoie, oferta reala a pietei muncii si in final, identificarea candidatilor optimi. Candidatii optimi pot fi deja angajatii companiei dumneavoastra, perfectibili din punct de vedere professional!
Marketing
Entitatea pe care o conduceti trebuie sa aiba personalitate. Construiti firma pe profilul antreprenorului si al calitatii serviciilor/produselor pe care le oferiti. Vegherea continua asupra pietei si observarea corecta a comportamentului clientului vizavi de ceea ce il satisfice, va determina combinatia perfecta dintre cererea pietei si oferta unei companii, generand profitul pe care il asteapta. Compania Intelglobalis pune la dispozitia antreprenorilor resursele necesare, in materie de cunostinte si instrumente profesionale, privind lansarea sau relansarea unui brand, indiferent de sectorul de activitate pe care il au. Vom realiza pentru clientii nostrii studii de piata, studii de impact, strategii de marketing, harta clientilor tinta-coroborat cu profitul, pentru un plan de vanzari eficient, analize si teste de piata.
Totodata, detinem instrumentele necesare pentru identificarea si facilitarea accesului produselor/serviciilor oferite de companiile clientilor nostri in circuite de distributie si de consum. Miza noastra in aceasta etapa este de a ajuta si antreprenorul sa inteleaga unde se situeaza in raport cu competitorii printr-o analiza obiectiva ampla si de a-l ajuta, in consecinta, sa interactioneze cu piata în beneficiul acestuia.