Business Development

Daca deja aveti un business consolidat puteti incepe sa identificati oportunitati noi de dezvoltare a businessului folosindu-va de infrastructura existenta.

Cateva dintre modalitatile de crestere pot fi: Introducere pe piața a unui produs nou, Extindere pe piețe noi si nu in ultimul rand deschiderea de linii noi de business.

Introducere pe piața a unui produs nou

Metoda clasica de a diversifica oferta de produse pentru a raspunde la cererea de piata ramane o posibilitate. Cu toate acestea, prinsi in activitatea zilnica, societatea poate omite sa realizeze o anumita nevoie pe care piata o cere. 

Incurajam cercetarea si inovarea de produse noi, care sa raspunda unei noi cereri din piata. Prin serviciile oferite, sprjinim companiile, punandu-le la dispozitie urmatoarele servicii:

  • asistenta in identificarea nevoilor de inovare;
  • acces la diverse companii si universitati pentru a creea parteneriate strategice pe cercetare si dezvoltare;
  • analize de piata in vederea stabilirii cererii: volum de piata si posibil procent de cota de piata;
  • analiza concurentei din segmental de piata vizat;
  • stabilirea mijloacelor de comercializare- online/fizic/combinat;
  • analize de impact;
  • analize cost-beneficiu;
  • analize SWOT;
  • elaborarea unui plan de lansare;
  • strategii de insertie direct de la producator sau distribuitor;
  • identificarea celor mai eficiente mijloace de distributie, care sa nu afecteze pretul produsului;
  • servicii externe de marketing cu experienta;
  • servicii de publicitate si promovare, coerente, potrivite cu tipul produsului;
  • servicii de consultanta legala in vedere prezentarii si lansarii produsului;
  • servicii de consultanta pentru stabilirea pretului;
  • servicii de negociere a preturilor, politicilor de exclusivitate etc. cu agentii economici;
  • mediere interese.
  • Sprijin in comunicarea cu agentii economici;
  • Managementul interactiunii conflictuale intre producatori, distribuitori, agenti comerciali.
  • Monitorizare strategiilor applicate in etapa premergatoare;
  • Monitorizarea interesului consumatorului fata de produs pe termen lung;
  • Monitorizarea satisfactiei consumatorului;
  • Adaptarea sau regandirea unor potentiale dezechilibre intervenite.

Extindere pe piețe noi

Orice piata are o capacitate maxima si, de asemenea, o cota de piata maxima pe care o putem atinge cu resurse normale si fara a dezechilibra compania. In aceasta situatie solutia pentru a creste in continuare este de multe ori extinderea pe piete noi. Orientarea catre noi piete poate fi generata si de o nevoie de salvare a activitatii economice pe care o desfasurati in prezent.

Psihologia afacerilor ne spune ca motivul cel mai adesea intalnit in aceste situatii este oportunitatea de a reinvesti profitul intr-un model de business cu care suntem familiar si care ne garanteaza sanse mari de reusita.

Indiferent daca vom utiliza brandul deja creat sau vom construi un brand nou pentru produsele noastre, insertia pe noile piete are nevoie de analize minutioase ce urmeaza indeaproape logica dezvoltarii unui produs nou sau lansarii unei afaceri.

 

Asadar, vor exista analize ale tendintelor comportamentale ale consumatorilor din piata tinta, abilitatea firmei noastre de a adapta produsul in concordanta cu piata, capacitatea de a educa consumatorul daca produsul reprezinta un concept nou etc.

Business Development și consiliere pentru linii noi de business

Daca deja a incoltit ideea dezvoltarii de linii noi de business, inseamna ca sunteti un antreprenor validat si ca ati adoptat business-ul ca pe un stil de viata. Diversificarea activitatii pe noi linii de business prezinta avantaje majore prin prisma efectului revigorant al noutatii, stabilitate sporita in cazul unor situatii de criza in care sunt afectate doar unele sectoare de activitate iar in unele situatii in care cresterea companiei este limitata de capacitatea pietei sau de uzura morala a serviciilor sau produselor, aceasta poate sa insemne si oportunitatea de crestere sau chiar salvarea companiei. In aceste cazuri experienta manageriala pe care o detineti si, in unele cazuri de similitudine intre produse, capacitatile operationale existente va ofera un start important.

Compania Intelglobalis, insoteste antreprenorii pe tot parcursul dezvoltarii noilor linii de business, facand uz de toata expertiza si resursa umana de care dispune. Beneficiile principale in urma colaborarii cu compania noastra constau in accesul la informatii din sectorul de activitate vizat, facilitam transfer de know-how, accesul facil la potentiali parteneri privati, institutionali si academici. Acestia constituie resurse importante in accelerarea ritmului activarii liniei noi de business, adaptarea rapida la cerintele noului sector de activitate, respectiv eficientizarea costurilor de implementare.

Vrei să afli mai multe?

Contactează-ne!

error: Content is protected !!